Otamme haasteen vastaan! Minä, Kiara, tuleva agilityvalio, vannon kautta kiven ja kannon että kirjoitan vain totuuksia, enkä mitään taruja, tai muuten mörökölli minut syököön. Bessie ja Bono lähettivät minulle haasteen ja nyt minun pitää paljastaa teille kaikille tutuille ja tuntemattomille

SEITSEMÄN TOTUUTTA ITSESTÄNI. Olkaa valmiina, tässä niitä nyt tulee.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

  1. Olen hirveä vilukissa, vai pitäisikö sanoa kenties vilukoira. Menen aina peiton alle nukkumaan ja jos joku sanoo sanan ”S-A-U-N-A” niin minä olen jo oven takana odottamassa.
  2. Olen mestari rikkomaan leluja. Äiskä kun ostaa uuden lelun, niin osaan rikkoa sen alta kahden minuutin, eli vähänkö oon hyvä. Äiskä kyllä aina sanoo, että niillä leluilla kuuluisi leikkiä. Se taitaa olla vähän tyhmä, koska sitähän minä juuri teen!
  3. Olen oikeasti Mies. Osaan nostaa jalkaa kooooorkealle ja merkkailen kaikki lyhtypylväät ja ruohonkorret.
  4. Osaan laulaa kauniisti. (Toimituksen huomio: Joopa joo Kiara, kauniistipa hyvinkin…) Laulan kovaa ja korkealta jos joku vähänkin vihjaa että voisin alkaa laulaa. Laulan myös jos kännykkä soi eikä kukaan vastaa tarpeeksi nopeasti. Vingun myös aika paljon. (Toimituksen huomio: Koko ajan ja joka paikassa…)
  5. Tykkään piilottaa ruokaa. Mummo aina ilahtuu tosi paljon, kun piilotan puoliksi syödyn nakin sen tyynyn alle. Vähänkö on kiva ilostuttaa mummoa! Äiskäkin löysi kerran minun piilottaman yllätyksen sen tyynyn alta: kalapuikon! Enks ookkin kiltti?!
  6. Rakastan raakapakastettuja jäisiä Oscar Lemmikinlihapullia! Voiko olla mitään parempaa? Ei, sanon minä.

  7. Varastan joskus aniharvoin pöydiltä herkkuja, pari kertaa olen onnistunut viemään kokonaisen juustokimpaleen! Aikamoinen saavutus, vai mitä?

Kiara haastaa mukaan Mangon ja Amoksen, jotka voisivat miettiä seitsemän samankaltaisuutta toisistaan. Heli voi kyllä toimia kirjurina. Voisimme haastaa mukaan myös Kiaran siskon tuolta Joensuusta eli Kerryn!