... treenaa vaikka kaatosateessa! Eilen seisoin/juoksin 2,5 tuntia lähes kaatosateessa agilitykentällä ja olin a-i-v-a-n märkä. Unohdin myös lippiksen, joka aiheutti sen että silmälaseista ei kyllä nähnyt yhtään mitään läpi. Eka rata menikin räiskiessä ja mie hermoistuin tosi kovin, mutta sit kävin heittää lasit autoon ja menin ilman, niin näki jo paljon paremmin (tästä voi ehkä päätellä mikä oli näkyvyys lasit päässä...). Kiaraa vesisade ei tuntunut häiritsevän, kyllä se niin kovin lajia rakastaa. Normaalistihan se ei tule ulos edes pikapissalle jos sataa vaikka ihan vain tihkusadetta...

Treeneistä suoraan meidän oli tarkotus mennä suoraan Helille pentuja katsomaan, mutta olikin pakko käydä vaihtamassa läpimärät ja hiekkaiset vaatteet ;) Pennut täyttivät maanantaina 5 viikkoa. Juuri ennen tuloa heräilivät, eli olivat juuri "parhaimmillaan" kun tulimme Villen kanssa! Elvis on kyllä aika pakkaus. Kovaäänisesti ilmoittaa tahtonsa ja tekee mitä vain että saa sen läpi. Hyvä hyvä. Asennetta siis löytyy! Elvis oli myös koko ajan menossa tutkimaan milloin mitäkin: kipitteli eteiseen moneen kertaan, tutki suihkunurkkaa jne. eli rohkeutta myös löytyy!

1820544.jpg

Mä oon Elvis ja mä osaan purra! Mul on tosi terävät hampaat ja niitä tässä nyt esittelen tolle tätille!

1820553.jpg

Kattokaa vaikka, mä uskallan purra vaikka äitiä jalkaan!! Näin rohkee mä oon!!!

1820550.jpg

Mut osaan mä olla sekunnin paikallaankin jos nyt välttämättä joku tahtoo. Tässä mä oon taas sen tätin sylissä söpöilemässä.