Joo eli Kiarahan on sellainen hienohelma ettei sateella viitsisi oikein lenkkeillä. Minä nyt kuitenkin olin päättänyt että tänään juostaan lentokentän lenkki, satoi vaikka pieniä akkoja. Vesisateessa sitten lenkille lähdettiin ja kyllähän siinä niin kävi että minä se taisin vetää enemmin Kiaraa kuin Kiara minua... Ensimmäinen neljännes meni niin, että Kiara jolkotteli vierellä tai ehkä hieman jäljessäkin, mutta viimeisellä neljänneksellä veti hienosti (kun tajusi että ollaan menossa kotia kohti!). Toki haluttomuus saattoi johtua myös siitä että hänen rakas vauvansa jäi kotiin ilman huolenpitoa.... Weird.

Lenkin jälkeen sitten hoidettiin asiaan kuuluvat venyttelyt eli minä venyttelin Kiaran lihakset, mutta hänellä oli pieniä keskittymisvaikeuksia kun olisi pitänyt päästä hoitamaan vauvaa.... :) Olisi muuten mielenkiintoista perehtyä koirahierontaan, niin voisi itskin hieroskella Kiaraa. Varsinkin nyt ilmojen kylmetessä olisi tosi tärkeää huolehtia myös koiran lihashuollosta, koska tehdään tiukkoja treeneja ulkona (myös vesisateessa, tahtoi Kiara sitä tai ei!).